دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهترین و جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا

سلام دوستان در این مقاله می خواهیم جدیدترین و بهترین کد تخفیف های دیجی کالا را برای شما قرار دهیم. اگر قصد داریم از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا چیزی بخرید، حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

دیجی کالا چیست ?

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در جهان است که در سال 1384 توسط دو برادر به نام حمید و سعید محمدی تاسیس شد.

دیجی‌کالا شرکت فناوری ایرانی مستقر در تهران، پایتخت ایران است که بر تجارت الکترونیک تمرکز دارد. دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است و روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است.

دیجی‌کالا هم‌اکنون جایگاه سوم الکسا در ایران را پس از گوگل و آپارات در اختیار دارد. مدل کسب‌وکار دیجی‌کالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خرده‌فروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا شامل دیجی‌استایل فیدیوبو، دیجی استایل، دیجی‌کالا نکست (نوآوری)، دیجی‌کلاب (تشویق مشتریان وفادار) و دیجی پلاس هستند.

کد های تخفیف دیجی کالا چه هستند؟

کد تخفیف های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آنها در خید تان استفده بکنید در ادامه می توانید لیست این سایت ها را مشاهده کنید.

کد تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید دیجی کالا

کد تخفیف 25 هزار تومانی دیجی کالا

کد تخفیف برای خرید های بالای 300 هزار تومان

کد تخفیف اولین خرید از دیجی کالا رایگان

کد تخفیف برای خرید رایگان از دیجی کالا

کد تخفیف برای خرید از دیجی کالا بیشتر از 1 میلیون

کد تخفیف برای خرید از دیجی کالا بیشتر از 2 میلیون

و ….

چطور کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی مختلف را پیدا کنیم؟

راه های متنوعی برای پیدا کردن کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی وجود دارد مانند شبکه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی یکی از بهترین منبع ها برای دریافت کد تخفیف است. شما می توانید با عضو شدن در گروه ها یا کانال های تلگرامی این کد تخفیف های جدید را پیدا کنید.

راه دیگر برای اینکه این کد ها را سریع تر پیدا کنید این است که به سایت های کد تخفیف مراجعه کنید و کد تخفیف ها را دریافت کنید. البته باید مواظب باشید زیرا بعضی از کد تخفیف های دیجی کالا که منتشر می شوند در مدت زمان خیلی کمی منقضی می شوند و به قول معروف این کد ها کد های طلایی هستند.

راه دیگر که شما می توانیدبا استفاده از آن کد تخفیف دیجی کالا را دریافت کنید، استفاده از اپلیکیشن مای ایرانسل است. شما میتوانید با ورود به بخش تکان شگفت انگیز جوایز مختلفی را از جمه کد تخفیف جدید دیجی کالا و دیجی استایل برنده شوید.

منبع : حراجی روز