دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید بهترین پاور بانک و راهنمای خرید پاور بانک

پاور بانک یکی از کاربردی ترین ابزارهای امروزی است. هر زمان که تلفن یا Nintendo Switch خود را در معرض مرگ می بینید ، آن را به یک پاوربانک متصل کنید و فوراً شارژ می شود. همانطور که گفته شد ، خرید پاوربانک آنطور که به نظر می رسد ساده نیست. اگر یکی را خریداری کرده اید و از آن راضی نیستید ، معتقدیم که ممکن است چند عامل مهم را از دست داده باشید.
مواردی که باید قبل از خرید پاور بانک بررسی کنید 2

هنگام راهنمای خرید پاوربانک ، باید فاکتورهایی مانند نام تجاری ، خدمات مشتری و ظرفیت واقعی دستگاه را در کنار موارد دیگر در نظر داشته باشید.

امروز در این پست ، مواردی را که باید قبل از خرید پاوربانک بررسی کنید ، بررسی خواهیم کرد. بنابراین ، بیایید شروع کنیم
همچنین در راهنمای فناوری
خرید ابزارهای جعبه ای: انتخاب هوشمند یا اشتباه بزرگ؟
ادامه مطلب

  1. بازی تبدیل را بشناسید

آیا یک پاوربانک با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دو چرخه کامل باتری برای یک تلفن با باتری 2500 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد؟ هرچقدر دوست داریم جواب مثبت باشد ، متأسفانه اینطور نیست.

میزان قدرت برای تلفن های هوشمند 5 ولت محاسبه می شود. اما در مورد پاوربانک ها ، قدرت قدرت 3.7 ولت محاسبه می شود ، زیرا آنها سلول های باتری لیتیوم یون (لیتیوم-یون) را حمل می کنند. و این تفاوت باعث می شود در چرخه های شارژ پایین بیایید.
بهترین بانکهای قدرت با شارژ سریع 3 0 1

خوشبختانه راهی برای محاسبه چرخه شارژ هر پاوربانک با توجه به ظرفیت آنها وجود دارد.

بیایید دوباره از پاوربانک 5000mAh مثال بزنیم.

در اینجا انرژی کل 5000mAh x 3.7V = 18500mWh خواهد بود.

اکنون ، ما باید ظرفیت را در 5 ولت تبدیل کنیم که 18500mWH / 5V = 3700mAh خواهد بود.

و این پایان ماجرا نیست. شما باید عناصر دیگری را از جمله اتلاف حرارت ، مقاومت و خراب شدن محصول با گذشت زمان و سایر موارد ، به تصویر بکشید.

  1. نحوه شارژ و شارژ چگونه کار می کند

پاوربانک چه مدت می تواند شارژ را نگه دارد؟ خوب ، گفتن اعداد و ارقام کمی دشوار است ، اما یک چیز قطعی است – این برای همیشه نیست. در بهترین حالت ، 3-6 ماه خواهید داشت و این نیز هنگامی که یک پاوربانک با کیفیت بالا داشته باشید ، خواهید داشت. متأسفانه ، این تعداد برای پاوربانک های با کیفیت کمتر ماهانه به سختی گسترش می یابد.

نکته منفی این است که این اعداد ممکن است تغییر کنند. توانایی پاور بانک ها در حفظ شارژ به عوامل مختلفی بستگی دارد و با گذشت زمان ، خراب می شود.

به عنوان مثال ، اگر آن را مرتباً شارژ نمی کنید یا وقتی آن را در مکانی رها می کنید که نوسان دما بیش از حد منظم باشد.
همچنین در راهنمای فناوری
5 بهترین شارژر اتومبیل با شارژ سریع 3.0
ادامه مطلب

  1. آیا پوشش گارانتی دارد

در مرحله بعدی ، می خواهید مانند پوشش ضمانت نامه برای پاوربانک در نظر بگیرید. همچنین ، شما باید بازخورد مربوط به خدمات مشتری برای آن شرکت خاص را بررسی کنید.

بهترین قسمت این است که اصلاً کار سختی نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بخش بررسی در say ، Amazon را باز کنید و نظرات مربوط به خدمات مشتری را جستجو کنید.

نگاه نزدیکتر به پاوربانک های پیشنهادی ما

اکنون باید ایده واضح تری از آنچه می خواهید داشته باشید. اما هنوز هم ممکن است گزینه های کمی طاقت فرسا را ​​پیدا کنید. بنابراین ما لیستی از مدل های پاوربانک مورد علاقه خود را گردآوری کرده و آنها را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم ، بنابراین می دانید کدام گزینه ها می توانند یک انتخاب مناسب باشند.
Anker PowerCore 20100 (بزرگ)

Anker PowerCore 20100
قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 20100 میلی آمپر ساعت (حدود 5 تا 7 شارژ)

تعداد بنادر: 2

کابلها: شامل میکرو USB ، متصل نیست

وزن: 349 گرم

اولین ورودی در لیست ما یک ورودی بزرگ و یکی از بهترین معاملات در این زمینه است. این جای تعجب نخواهد داشت ، زیرا Anker به دلیل داشتن پاوربانک معروف هستند. مدل های 20100 تن زیادی دارند که برای گذراندن آخر هفته طولانی بیش از اندازه کافی است. و دو پورت USB به این معنی است که می توانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید.

در اینجا شدت آمپر 4.8 است ، بنابراین سریعترین سرعت شارژ را که تلفن شما توانایی آن را دارد ، خواهید داشت. برای ایمن و سالم نگه داشتن وسایل الکترونیکی شما از محافظت در برابر موج استفاده می شود. همچنین یک نمایشگر چهار LED LED نیز وجود دارد تا بدانید که چقدر برق برای شما باقی مانده است.

از نظر منفی ، 20100 نسبتاً سنگین است ، بنابراین قابل حمل ترین انتخاب نیست. و شارژ کامل دستگاه به طور کامل ده ساعت طول می کشد ، اما این بیشتر به ظرفیت بزرگ آن بستگی دارد. در کل ، این کیفیت ، این ظرفیت برای این نوع قیمت بسیار زیاد است.
طرفداران

قدرت زیاد
چراغ های LED برای نشان دادن میزان پر بودن آن
2 پورت USB

منفی ها

نسبتاً سنگین
زمان شارژ طولانی

Poweradd Pilot 2GS (متوسط)

POWERADD 2 Gen Pilot 2GS 10000mAh

قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 10000 میلی آمپر ساعت (حدود 3 تا 4 شارژ)

تعداد بنادر: 2

کابل ها: شامل شارژر روشن کننده micro USB یا روشن ، متصل نیست

وزن: 260 گرم

این پاوربانک Poweradd یک گزینه عالی متوسط ​​برای اکثر مشتریان است. شما 10،000 میلی آمپر ساعت قدرت دریافت می کنید ، بنابراین برای حداقل چند بار شارژ کامل برای همه دستگاه ها کافی است. و دو پورت USB به معنای شارژ همزمان نیز هست. به علاوه ، هر دو پورت نیز 3.4 آمپر دارند ، بنابراین برای راه اندازی در هر دو دستگاه شارژ سریع خواهید داشت.

Poweradd باتری های Li-poly دارد ، بنابراین برای وزن کم هزینه زیادی را شارژ می کنید و آن را زیبا و قابل حمل می کنید. بدنه آلومینیومی هواپیمایی به این معنی است که بانک بسیار با دوام است و فناوری شارژ هوشمند به طور خودکار تشخیص می دهد که تلفن شما از چه نوع شارژ شارژی برخوردار است و بر این اساس واکنش نشان می دهد. حتی یک نمایشگر LED وجود دارد تا بتوانید میزان شارژ باقی مانده را ببینید.

در اینجا موارد منفی زیادی وجود ندارد. مدت زمان شارژ 6 ساعته فقط برای 10000 میلی آمپر ساعت طولانی است ، اما به شرطی که یک شبه شارژ کنید ، این مسئله بزرگی نخواهد بود. در غیر این صورت ، این یک انتخاب عالی برای بانک قدرت متوسط ​​است!
طرفداران

بسیار قابل حمل
2 پورت USB
چراغ های LED برای نشان دادن میزان پر بودن آن

منفی ها

زمان شارژ بیشتر از آن چیزی است که می خواهیم ببینیم
کمی گران برای 10000 میلی آمپر ساعت (اما آن باتری های لیتیپلی ارزش پرداخت آن را دارند)

Anker PowerCore + Mini Charger (کوچک)

Anker PowerCore + mini 3350mAh
قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 3350 میلی آمپر ساعت (حدود 1 بار شارژ)

تعداد بنادر: 1

کابلها: شامل میکرو USB ، متصل نیست

وزن: 73 گرم

اگر به دنبال یک پاوربانک اضطراری کوچک هستید ، این می تواند انتخابی برای شما باشد. این شارژر به سبک رژ لب بسیار قابل حمل است و 3350 میلی آمپر ساعت قدرت دارد ، برای شارژ کامل اکثر گوشی ها و شارژ مناسب 60 تا 70 درصد در دستگاه های باتری بزرگ کافی است. و از آنجا که بسیار کوچک است ، فقط در مدت سه ساعت قادر خواهید بود آن را دوباره شارژ کنید.

شما LED ها را برای اطلاع از وضعیت شارژر شارژر دریافت می کنید و همچنین از محافظت در برابر ولتاژ و اتصال کوتاه نیز برخوردار است ، بنابراین دستگاه های شما ایمن خواهند بود. شما حتی یک کیف مسافرتی همراه دارید ، بنابراین می توانید با خیال راحت PowerCore + را بدون ترس از آسیب رساندن به کیف خود ، بیندازید.

از طرف منفی تر ، شما فقط حدود 1 آمپر خروجی می گیرید ، بنابراین تلفن شما به خصوص سریع شارژ نمی شود. و برخی از مشتریان شکایت کرده اند که دستگاه به طور خودکار تلفن شما را شارژ نمی کند (یک دکمه کوچک وجود دارد که باید برای یادآوری آن کلیک کنید) بنابراین عملکرد کاملاً شهودی نیست. اما تا آنجا که شارژرهای با ظرفیت کوچک می روند ، این یکی در واقع استاندارد طلا است.
طرفداران

بسیار سبک و قابل حمل
چراغ های LED برای نشان دادن وضعیت شارژ
محافظت در برابر فشار و اتصال کوتاه

منفی ها

عملیات به همان اندازه که ممکن است شهودی نیست
تنها یک پورت USB ، بنابراین بدون شارژ چندگانه
فقط 1 آمپر خروجی دارد ، بنابراین شارژ بسیار کند است

پاور بانک RAVPower 26800 میلی آمپر ساعت (بزرگ)

شارژر قابل حمل RAVPower 26800mAh
قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 26،800 میلی آمپر ساعت (حدود 8 تا 10 شارژ)

تعداد بنادر: 3

کابل ها: 2 عدد شامل میکرو USB است ، متصل نیست

وزن: 458 گرم

اگر به دنبال یک شارژر هیولا هستید ، این همان است. این دستگاه RAVPower با حجم عظیم 26،800 میلی آمپر ساعت باید بیش از اندازه کافی باشد تا بتوانید با تلفن هوشمند خود هفته ای را در بیابان تجربه کنید. و سه پورت USB وجود دارد ، بنابراین می توانید حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، که برای سفرهای خانوادگی مناسب است.

این یک دستگاه پلاگین و بازی است ، فقط متصل شوید

تلفن شما و شما خوب است. شما همچنین از محافظت در برابر موج اتصال و اتصال کوتاه و همچنین کیسه مسافرتی و دو کابل میکرو USB برخوردار هستید. و با توجه به ظرفیت عظیم این واقعیت که فقط در مدت چهارده ساعت می توانید کل دستگاه را شارژ کنید بسیار شگفت آور است. آمپر در اینجا 5 است ، اما این برای هر سه پورت ترکیب شده است. یک دستگاه خیلی سریع شارژ می شود ، اما سه دستگاه را اضافه کنید و می بینید که مدت زمان شارژ آن بیشتر شده است. و چراغ های وضعیت LED دریافت می کنید.

منفی ها؟ خوب ، این یک دستگاه بزرگ و سنگین است ، بنابراین قابل حمل ترین گزینه نیست. چند مورد شکایت در مورد کار نکردن یک یا چند پورت USB وجود دارد ، اما از نظر مشتری ، به نظر می رسد خدمات مشتری RAVPower سریع و کارآمد با این مسائل برخورد کرده است ، بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل حتماً گزارش دهید. این چیزها را کنار بگذارید ، این یک معامله بسیار زیاد است ، تن زیادی برای یک قیمت ارزان قیمت!
طرفداران

تن قدرت
چراغ های LED برای نمایش وضعیت
3 پورت USB و 2 کابل شامل

منفی ها

سنگین!
زمان شارژ برای برخی می تواند یک معامله گر باشد (اگرچه برای این ظرفیت مناسب است)

بانک قدرت کوچک Aibocn (متوسط)

Aibocn پاور بانک کوچک 10000mAh
قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 10000 میلی آمپر ساعت (حدود 3 تا 4 شارژ)

تعداد بنادر: 2

کابلها: شامل میکرو USB ، متصل نیست

وزن: 292 گرم

اگر به دنبال چیزی برای بیرون بردن با خود در بیابان هستید ، پاوربانک Aibocn بهترین گزینه است. با وجود 10 هزار میلی آمپر ساعت برق ، باید برای آخر هفته خوب باشید ، و دو پورت USB به این معنی است که می توانید دو دستگاه را نیز شارژ کنید. این پوشش از دوام و ضد اثر انگشت برخوردار است و دکمه روشن / خاموش به این معنی است که به طور تصادفی نمی توانید دستگاه را نیز تخلیه کنید. در کل ، این یک انتخاب ناهموار است.

شما همچنین یک چراغ قوه پشتیبان را در صفحه خود دارید ، به علاوه انواع امنیت اضافی (ضد ولتاژ ، شارژ بیش از حد ، ولتاژ بیش از حد ، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه). یک صفحه نمایش چهار LED وجود دارد که به شما اطلاع می دهد که چه مقدار شارژ باقی مانده است. و یکی از این پورت های USB پورت آمپ 2.1 است ، بنابراین شارژ سریع نیز دریافت خواهید کرد.

از طرف منفی ، پورت دوم فقط یک آمپر خروجی دارد ، بنابراین کمی کندتر شارژ می شود. و زمان شارژ مجدد در اینجا حدود ده ساعت است که برای چیزی با این ظرفیت بسیار زیاد است. اما اگر به دنبال یک پاوربانک هستید تا بتواند در خارج از منزل خود را تجربه کند ، این انتخاب ناهموار باید خارق العاده باشد.
طرفداران

سنج LED برای نشان دادن وضعیت شارژ
چراغ قوه پشتیبان
2 پورت USB

منفی ها

فقط یک پورت شارژ سریع دارد
زمان شارژ نسبتاً طولانی

پاور بانک ظرفیت فوق العاده MAXOAK (بزرگ)

ظرفیت فوق العاده MAXOAK 50000mAh

قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 50،000 میلی آمپر ساعت (حدود 15 شارژ)

تعداد پورت ها: 6 (چهار USB ، یک پورت شارژر لپ تاپ 20 ولت و یک پورت دوربین دیجیتال 12 ولتی)

کابلها: شامل میکرو USB ، متصل نیست

وزن: 1.26 کیلو

بسیار خوب ، این یک پاوربانک جدی است و فقط برای کسانی است که واقعاً به چیزی قابل اعتماد و عظیم نیاز دارند تا با خود بردارند. با این حال ، اگر مرتباً یک هفته یا بیشتر غیبت داشته باشید ، MAXOAK Ultra چیزی بیش از نیاز شما را برآورده می کند. قدرت فوق العاده 50000 میلی آمپر ساعتی و شش پورت شارژ (شامل درگاه های اختصاصی لپ تاپ و دوربین دیجیتال ، درگاه های 2 آمپر 1 آمپری و درگاه های آمپر 2x 2.1 آمپر) ، به این معنی است که دیگر هرگز نگران باتری های خاموش نخواهید بود.

شما چراغ های وضعیت LED ، تعداد زیادی امنیت اضافی در برابر اتصال کوتاه و موج های برق (MAXOAK می گوید 6 پروتکل ایمنی در محل وجود دارد) و حتی یک کیسه حمل برای همه چیز در کنار هم قرار دارید. هنوز هم بهتر است ، به لطف اتصال کامل منبع تغذیه ، می توانید کل کار را فقط در مدت شش تا هشت ساعت شارژ کنید.

عالی به نظر می رسد ، درست است؟ نکات منفی در اینجا قطعاً قیمت و وزن است. Ultra سبک نیست و بیش از یک کیلو چیزی نیست که بخواهید آن را در جیب خود حمل کنید. و ارزان هم نیست. اما اگر به دنبال چیزی جدی هستید که بتواند حتی یک لپ تاپ را شارژ کند ، این پاوربانک شماست.
طرفداران

بچه های قدرت
6 پورت خروجی (شامل درگاه های اختصاصی لپ تاپ و دوربین دیجیتال)
زمان شارژ بسیار کوتاه

منفی ها

بسیار سنگین
خیلی گرون

Iceworks 3000 (کوچک)

کارخانه یخ 3000
قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 3000 میلی آمپر ساعت (حدود 1 بار شارژ)

تعداد بنادر: 1

کابل ها: شامل میکرو USB متصل شده (شامل آداپتورهای شارژ آیفون)

وزن: 90 گرم

اگر به دنبال قابلیت حمل هستید ، این پاوربانک برای شما خواهد بود. فوق العاده باریک ، فوق العاده سبک ، Iceworks 3000 به راحتی به جیب شما می لغزد. به راحتی که ممکن است فراموش کنید آنجاست. فقط با 3000 میلی آمپر ساعت قدرت زیادی را تحمل نمی کنید ، اما در موارد اضطراری به اندازه کافی کافی خواهید داشت.

کابل متصل است ، بنابراین چیزی برای فراموش کردن یا از دست دادن شما وجود ندارد و شما فقط باید آن را متصل کنید و در حال شارژ هستید. در صورت عدم رضایت ، حتی ضمانت برگشت کامل پول نیز وجود دارد. این پاوربانک کاملاً به همان سادگی است که آنها دریافت می کنند.

منفی است ، شما هیچ اضافی در اینجا دریافت نمی کنید. هیچ نشانگر LED ، هیچ پوشش ناهمواری وجود ندارد و می توانید همزمان فقط یک دستگاه را شارژ کنید. و

خروجی فقط 1 آمپر است ، بنابراین بدون شارژ سریع نیز هست. با این حال ، اگر ساده ، مقرون به صرفه و قابل حمل می خواهید ، Iceworks 3000 شما را تحت پوشش قرار داده است.
طرفداران

بسیار قابل حمل و سبک
کابل پیوست به این معنی است که نیازی نیست که به یاد داشته باشید کابل دیگری به همراه داشته باشید
تضمین بازگشت کامل پول ، و بسیار مقرون به صرفه

منفی ها

نشانگر LED وجود ندارد
فقط 1 آمپر خروجی ، بنابراین بدون شارژ سریع

پاور بانک imuto 27000 میلی آمپر ساعت (بزرگ)

imuto 27000mAh Power Bank
قیمت را در آمازون بررسی کنید

ظرفیت: 27000 میلی آمپر ساعت (حدود 7 تا 9 شارژ)

تعداد بنادر: 3

کابلها: شامل میکرو USB ، متصل نیست

وزن: 499 گرم

و سرانجام ، یک رقیب بزرگ دیگر ، پاور بانک imuto 27000 میلی آمپر ساعت. شما در اینجا انرژی زیادی می گیرید ، برای یک هفته خوب و دور از پریز برق کافی است. و 3 پورت USB به معنای امکان شارژ همزمان است. هنوز هم بهتر ، همه این پورت ها 3.4 آمپر ارائه می دهند ، بنابراین بدون توجه به جایی که متصل می شوید ، بار شارژ سریع خواهید داشت.

یکی از ویژگی های اصلی imuto نمایشگر دیجیتال است که به شما امکان می دهد دقیقاً چند درصد شارژ باقی مانده را ببینید ، بسیار راحت است. همچنین یک کیسه مسافرتی ضد آب دارید و از محافظت در برابر شارژ بیش از حد ، جریان بیش از حد ، ولتاژ و اتصال کوتاه جلوگیری می کنید. حتی می توانید لپ تاپ ، نینتندوس و تبلت را نیز شارژ کنید.

نکته منفی در اینجا احتمالاً وزن خواهد بود ، زیرا این دستگاه به خصوص سبک نیست و همچنین حجیم است. و زمان شارژ نیز تقریباً طولانی است ، تقریباً در حدود دوازده ساعت یا بیشتر. اما اگر به دنبال چیزی با صفحه نمایش دیجیتال هستید و می توانید آن را به مدت یک هفته یا بیشتر از آن بگیرید ، این یک شرط خوب است.
طرفداران

قدرت زیاد
نمایشگر دیجیتال درصد دقیق شارژ باقی مانده را نشان می دهد
3 پورت USB شارژ سریع 3.4 آمپر

منفی ها

نسبتاً سنگین

س Quesالات متداول و افکار نهایی

شارژ کردن

برخی از س questionsالات متداول که پس از انتشار راهنمای خود دریافت کرده ایم ، در زیر پاسخ داده شده است:
پاوربانک های ارزان تری که در Alibaba ، Aliexpress و دیگر مراکز فروش چینی فروخته می شوند ، چطور؟

اگر شروع به جستجو در eBay یا Aliexpress کنید ، با پاوربانک های زیادی روبرو خواهید شد که ادعا می کنند ظرفیت شارژ بالا را با قیمت های بسیار جذاب بسته بندی می کنند. مثل همیشه ، اگر خیلی درست به نظر برسد ، احتمالاً چنین است. اگر بدون مارک باشند ، می توانید از طریق احتراق خود به خود یا خرید واحدهای کاملاً بی خطر ، با خطرات ایمنی روبرو شوید. برخی از خریداران پاور بانک ها را جدا کرده و کیسه های پر از ماسه را پیدا کرده اند تا وزن اضافی را به کالا بدهند ، بنابراین با احتیاط پا به پا می کند.
کدام مارک پاوربانک در حال حاضر بهترین است؟

بسیاری از وب سایت ها و بررسی ها از ترس اینکه مغرضانه به نظر برسند تمایلی به پشتیبانی یک مارک خاص ندارند. با این حال ، کار ما این است که بر اساس تجربه اطلاع رسانی کنیم و بدون شک می توان گفت بهترین مارک های پاوربانک در حال حاضر Anker و Ravpower هستند.

این یک اتفاق نزدیک بین این دو است اما Anker تقریباً آن را برای ما لبه می کند. این شرکت چندین سال است که بانک های قدرتمند و شارژرهای خورشیدی را تولید می کند ، بنابراین آنها یکی از مارک های معتبر هستند که با ابزار ، فرآیندهای تولید و خدمات به مشتریان ارائه می دهند و تجربه خرید خوبی را ارائه می دهند تا بتوانید واقعاً اشتباه می کنی
کدام پاوربانک بیشترین دوام را خواهد داشت (دوره های شارژ)؟

ما نمی توانیم در اینجا یک محصول واحد ارائه دهیم زیرا متغیرهای زیادی در بازی وجود دارد. به طور فرضی ، پاور بانکی که بیشترین دوام را دارد سه چیز زیر را با هم ترکیب می کند:

باتری های با بالاترین کیفیت
بیشترین تعداد باتری
آخرین فناوری برای کمک به طول عمر

آیا این بهترین انتخاب کلی ما ، Anker PowerCore 20100 است؟ احتمالاً اما این واقعا به تعداد دفعات استفاده ، شارژ و شرایط آن بستگی دارد.

در ساخت نیز تنوع وجود دارد و هر از گاهی باتری های لیتیوم یون می توانند قابلیت اطمینان متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال ، تیم ما از لپ تاپ های Dell XPS 13 برای کارهای روزمره استفاده می کند و به همراه Dell Power Companion عرضه می شود. ما بانک های Power Dell داشته ایم که پس از 6 ماه کاملاً فوت کرده اند ، در حالی که دیگران علی رغم دو سال سن به کار کامل خود ادامه می دهند. واقعیت این است که حتی با وجود چیزی ساده مانند پاوربانک ، شما هر از گاهی یک سیب بد می گیرید.
چگونه می توانم برای اولین بار از پاوربانک خود استفاده کنم؟

نکته اصلی این است که همیشه قبل از استفاده از هر پاوربانک ، کتابچه راهنمای کاربر را بخوانید. در حالی که پاور بانک ها دستگاه های نسبتاً ساده ای با بهترین روش های جهانی هستند ، تفاوت های ظریف بین تولید کنندگان وجود دارد بنابراین خواندن دستورالعمل های خاص دستگاهی که خریداری کرده اید ضروری است.

با این حال به عنوان یک قاعده کلی ، هنگام خرید پاوربانک معمولاً هنگام خارج کردن از جعبه ، میزان شارژ مشخصی دارد. قبل از استفاده از آن برای اولین بار اکثر تولیدکنندگان توصیه می کنند حداکثر شارژ اولیه را همانطور که با LED سطح شارژ نشان داده می شود. این اساساً همه چیزهایی است که در آن وجود دارد.
از کجا می دانید که پاوربانک کاملاً شارژ می شود؟

به طور کلی ، پاوربانک ها دارای 3 یا 4 نشانگر نور LED هستند که میزان شارژ فعلی را به شما نشان می دهند. 1 نشان دهنده 25٪ قدرت ، دوم 2 نشان دهنده 50٪ قدرت ، سوم نشان دهنده 75٪ قدرت و چهارم نشان دهنده قدرت کامل است که ar است

اونود 95٪

توصیه نمی شود پاوربانک خود را به طور مداوم شارژ کنید زیرا این امر می تواند باتری را کاهش دهد. با این حال ، این یک مسئله ایمنی نیست ، بلکه فقط یک بهترین روش است ، زیرا باتری های یون لیتیوم دارای محافظ های داخلی هستند که برای جلوگیری از منفجر شدن آنها در صورت شارژ باقی ماندن در حداکثر ظرفیت ، از آنها جلوگیری می کند.
چه موقع باید پاوربانک خود را شارژ کنید؟

شما اطلاعات متناقضی در این مورد خواهید یافت اما این دانش نشان می دهد که چرخه تخلیه جزئی راهی است که باید طی شود. به این معنی که بهتر است پاوربانک خود را هنگامی که 25٪ نشان می دهد شارژ کنید تا اینکه منتظر بمانید تا خالی شود.

باتری های لیتیوم یون مورد استفاده در پاوربانک های قابل حمل حافظه شارژ ندارند. این بدان معنی است که چرخه تخلیه عمیق مورد نیاز نیست.

یک استثنا وجود دارد. بعد از 30 بار شارژ جزئی ، باید اجازه دهید باتری های لیتیوم یون تقریباً تخلیه شوند. تخلیه های مكرر مكرر باعث ایجاد چیزی می شود كه به عنوان حافظه دیجیتال شناخته می شود و از دقت اندازه گیری قدرت دستگاه می كاهد. تخلیه کامل و سپس شارژ کامل به شما اجازه می دهد تا دوباره سنج برق را کالیبره کنید.
من اغلب از پاوربانک خود استفاده نمی کنم ، چگونه باید آن را ذخیره کنم؟

اگر می خواهید پاوربانک خود را برای مدت زمان طولانی ذخیره کنید ، باید آن را با هزینه حدود 50 درصد بگذارید.
مدت زمان شارژ پاوربانک چقدر است؟

زمان شارژ اساساً به دو چیز بستگی دارد – ظرفیت پاوربانک شما به عنوان مثال. 20000 میلی آمپر ساعت و میزان شارژ. از فرمول زیر می توان استفاده کرد:

زمان شارژ در ساعت = ظرفیت پاور بانک در میلی آمپر / میزان شارژ در میلی آمپر

بیشتر پاوربانک ها از طریق شارژر Micro USB شارژ می شوند و معمولاً این شارژر دیواری با 1 یا 2 آمپر است.

اگر 20000 میلی آمپر ساعت را مثال بزنیم ، ورودی 2A در حدود 10 ساعت آن را شارژ می کند. با این حال ، اگر فقط یک خروجی 1A باشد ، زمان شارژ تا 20 ساعت دو برابر می شود.

منبع : http://harajierooz.ir/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/